Az alábbi feladatokat vállaljuk:
MELEG VULKANIZÁLÁS
Meleg végtelenítés nagy előnye a végtelenítés szilárdsága (a szállítószalag szilárdságának 97%-a). A végtelenítés elvégezhető helyszínen magán a szállító-berendezésen, vagy műhelyben vulkanizáló prés speciális vulkanizáló anyagok felhasználásával.
Magas nyomáson és hőmérsékleten a szintetikus és a természetes kaucsuk kivulkanizálódik egyenletes réteget képezve a heveder felületén.
HIDEG RAGASZTÁSOS VÉGTELENÍTÉS
Hideg ragasztásos végtelenítés előnye, hogy nem igényel drága berendezést, de jó minőségű végtelenítést biztosít. A végtelenítés a maximális szilárdságát csak a száradási idő után éri el, így viszonylag sok időt vesz igénybe, illetve képzett szakembereket igényel. Ezzel a módszerrel olyan helyeken végtelenítnek, ahol a vulkanizáló prés nem fér el.
A gumihevederek hidegvégtelenítését kétkomponensű ragasztó szettel végzik, amely erre kifejlesztett ragasztóból és a kötési szilárdságot biztosító edzőből áll.
MECHANIKUS KAPCSOZÁS
Üzemzavar esetén a mechanikus kapcsozás gyors megoldást nyújthat, átmeneti megoldásként alkalmazzák gyors hibaelhárítás céljából. Előnye, hogy helyben gyorsan és egyszerűen elvégezhető, a végtelenítés szakember segítségét nem igényli, kevés időt vesz igénybe. Ilyen típusú végtelenítésnek a hátránya az alacsony szilárdság a meleg vulkanizálás és hidegragasztáshoz képest, nem alkalmazható hevedertisztítókkal, illetve hőálló hevederek esetén.
DOBBORÍTÁS
A dobborítás a szállítószalag és dob közötti tapadási együttható fokozásával meggátolja a heveder megcsúszását, ezzel növelve annak élettartamát, szállítási kapacitását. A dobok borítására rendkívüli rugalmas, zajtompító, 40, vagy 60ShoA keménységű kopásálló gumilemezeket alkalmaznak. Dobborításként többek közt „v” vagy trapéz mintázatú gumit használnak, a 3-6mm mély bordák a víz és szennyeződés elvezetésére szolgálnak. A dobborítás vastagsága 6-16mm vastagságú lehet a megrendelő igényei szerint. A dobgumizás kialakítása hordós (bombírozott) is lehet, mely segít a heveder középen történő futásában.